Svih šest drugih razreda je ove školske godine išlo na dvodnevni izlet u Zagreb u vrijeme adventa. B smjena je išla 1. i 2. prosinca, a smjena A 9. i 10. prosinca.

Evo što su nam rekli učenici i profesori rekli o izletima:

Prvog adventskog vikenda, drugaši B smjene zaputili su se u Zagreb. U 5 sati ujutro ukrcali smo se u našu cestovnu krstaricu i krenuli put odredišta. Nakon dolaska, razgledali smo Tehnički muzej i Umjetnički paviljon. Potom smo se uputili u hostel, kojemu naš istančani ukus za industrijski dekor nije mogao ne pronaći nekoliko nedostataka. Ostatak dana proveli smo u hostelu te u Mozgaonici i Muzeju iluzija, da bismo navečer doživjeli čaroliju zagrebačkog adventa. Idućeg dana razgledali smo još neke lokalitete u centru grada, a potom smo ostatak izleta proveli "guštajući" u slobodnom vremenu.

Neki od nas okušali su se i u klizanju, ali s obzirom da je riječ o Splićanima na ledu, bilo je mnogo padova i nezgoda; dakle, teško da bi nas ocijenili “desetkama”.

Sve u svemu, dobro smo se zabavili, a i donijeli smo u Zagreb malo našeg mentaliteta, što je neke zabavilo, a neke iživciralo; naravno, govorimo o samodostatnim lokal-patriotima. Izlet će nam, naravno, ostati u sjećanju pod “Ludo i nezaboravno”, dok mu mjesto ne preuzme ekskurzija koju ne možemo dočekati.

- prof. Marušić

Grupa kreće u 6 sati ujutro, nebo je posuto zvijezdama, a mjesec im osvjetljava početak puta. Ja ih čekam u Dugopolju i smrzajem se jer je otac odlučio da nije toliko hladno da moram biti u automobilu. Vozimo se i prolazimo bespućima Lijepe Naše na koje nitko ne obraća pažnju zato što nas zaboli briga za prirodne ljepote Hrvatske. Zbog snijega idemo sporo kao Per Mertesacker i nakon obećanja da na odmorište dolazimo za pola sata prolazi dvostruko toliko. Već smo u Lici i okružuje nas snježni pokrivač. Kao pravi dalmatinski balavci počinjemo se grudati. Snježne radosti. Super! Jupi! Nastavljamo put promrznuti kao zatvorenici u ruskim gulazima. Stižemo u Zagreb i ne dobivamo ni sekundu slobodnog vremena već nas odmah uvale u Tehnički muzej. Tamo imamo i predavanje o Nikoli Tesli na kojem na prilično zabavan način učimo o njemu i njegovim izumima. U istom muzeju idemo u planetarij u kojem na prilično uspavljujući način učimo o zvijezdama koje imamo priliku vidjeti na noćnom nebu Hrvatske. Nakon toga smo, unatoč našim nadanjima u slobodno vrijeme, odvedeni u umjetnički paviljon gdje smo gledali izložbu apstraktnih djela koja nismo mogli ni razumjeti. Nakon tog mučenja naših mladih mozgova otišli smo u hostel te smo napokon pušteni u grad. Na otprilike dva sata. Potom smo morali ići na razgledavanje grada s vrckavom vodičkom koja je bar taj dio učinila zanimljivim. Razgledavanje smo završili na Jelačićevom trgu pa smo opet bili pušteni u grad. Na otprilike dva sata. Otišli smo u hostel gdje smo odmah otišli spavati tako da naša Najdraža ne mora ostati budna cijelu noć dežurajući na prozoru. Sutra smo imali najviše vremena za spavanje od svih razreda što i nismo baš iskoristili, nakon doručka smo išli u poznati Muzej iluzija koji je srećom bio blizu hostela kao i Mozgaonica na koju smo išli nakon muzeja. Da je nada prijateljica noći pokazalo se i drugi put na tom izletu kad smo odvedeni na izložbu Vaska Lipovca iako smo svi željeli slobodno vrijeme. Nakon tog mučenja naših bijednih duša pušteni smo u grad. Na otprilike tri sata. Put kući je bio dojmljiv kao Hajdukova igra protiv Rijeke na Poljudu ove sezone.