neda8

  1.Kako ste se odlučili uključiti u KA1 projekt? Koji je bio vaš glavni motiv?

Glavni motiv je edukacija, usavršiti vještine i kompetencije te naučiti nove kako bi u poučavaju postizala bolje rezultate i veću zainteresiranost učenika. Znači  stjecanje znanja i određenih stručnih znanja iz dobre prakse u inozemstvu, razvijanje  vlastitih sposobnosti  i povećanje relevantnosti  učenja povećanjem znanja o socijalnim i kulturnim pitanjima, dobre praktične vještine relevantne za moj sadašnji posao i profesionalni razvoj; eksperimentirati i razvijati nove prakse učenja i nastavne metode te kako podijeliti svoje znanje i vještine s učenicima

  2.Kako ste izabrali upravo taj seminar? Zašto baš taj?

Moj seminar zove se „Smile“ a Smile je kratica za Schools Museums  Internet Learning  Education i održava se u Stockholmu. Omogućuje  istraživanje europske kulturne baštine i što to znači biti Europljanin kroz posjete muzejima.  istražuju brojne aspekte identiteta i uspoređuje različite identitete izražene od strane drugih Europljana. Metoda je postala fleksibilan način rješavanja pitanja o identitetu kroz muzeje i kulturne baštine.Smile naravno stavlja naglasak na prenosive vještine koje se mogu koristiti direktno u učenju i podučavanju . Tečaj istražuje neke osnovne interpretacije muzejskih vještina i koncepata i pomaže polaznicima da nauče muzeje kao složene i višeslojne.Tečaj također omogućuje korištenje mobilnih metoda eLearning za učenje izvan učionice.

neda3

  3.Što vam se najviše svidjelo na seminaru/putovanju? 

Veliki dojam na mene je ostavio odnos prema baštini i otvorenost i pristupačnost muzeja građanima svih uzrasta. Impresionirao me posebno najstariji muzej na otvorenom Skansen. Muzej je osnovao 1891., antropolog Arthur Hazelius na otoku Djurgården u Stockholmus ciljem očuvanja Švedske ruralne kulture Ovaj park-muzej  je minijaturna kopija Švedske.Osnovni cilj muzejske postavke je upoznati posjetitelje  s tradicionalnim životom ove zemlje u raznim epohama. Zaposlenici u muzeju i vodici obučeni su u tradicionalne švedske nošnje.  U njemu se nalazi oko 160 povijesnih drvenih farmi i kuća iz cijele zemlje. U farmama obitavaju životinje tradicionalni vrsta o kojima  brinu farmeri kostimirani u skladu s vremenom. U Zoološkom vrtu i Akvariju nalaze se domaće i egzotične vrste. Dječji cirkus, Zoološki vrt i igrališta čine Skansen osobito privlačnim za obitelji. 

neda1 neda2

  4.Što ste tamo naučili? 

Praktične vještine (npr planiranje i organiziranje, projekt upravljanje, itd) Analitičke vještine Smisao za inicijativu i poduzetništvo;Učiti kako učiti ; interpersonalne i socijalne kompetencije; emocionalne vještine (npr imaju više samopouzdanje, itd); kulturna osviještenost i izraz

  5.Tko će imati koristi od toga? Na koji način?

Korist imaju nastavnici, učenici a time i sama škola. Implementacijom naučenih metoda i vještina u nastavnom procesu.

 neda7

  6.Kako ćete primijeniti to znanje u školi? 

Odgovarajuće nastavne jedinice raditi  koliko je moguće s obzirom na prostor i vrijeme  koristeći  nove metode i vještine i znanja.

  7.Koliko je putovanje trajalo? 

Edukacija je trajala 7 dana. Preporučila bih ovo iskustvo kolegama svakako.

neda5  neda4